REVLINE AUTOMATIC ATF CVT

OLEJ SILNIKOWY ZE ZNAKIEM M-ACTIVE

Revline Automatic ATF CVT to wysokiej jakości syntetyczny olej przekładniowy przeznaczony do najnowszej generacji automatycznych, bezstopniowych skrzyń biegów typu CVT Countinously Variable Transmission. Nowoczesna technologia gwarantuje wysoką odporność na zużycie oraz doskonałe parametry tarcia dla łańcucha, jak i paska w skrzyni CVT.

NORMY, SPECYFIKACJE:

  • VW/Audi TL 521 16 (G 052 516), VW/Audi TL 521 80 (G 052 180)
  • Toyota CVTF TC, Toyota CVTF FE
  • Suzuki CVTF TC, Suzuki CVTF 3320, Suzuki NS-2, Suzuki CVT Green 1 & 2
  • Subaru iCVT, Subaru iCVT FG, Subaru ECVT, Subaru Lineartronic CVTF
  • Nissan NS-1, N-2, -3
  • Mitsubishi CVTF-J1, Mitsubishi CVTF-J4/-J4+, Mitsubishi SP-III
  • Mazda JWS 3320
  • Idemitsu CVTS-EX1
  • Hyundai/Kia CVT-J1; Hyundai/Kia SP III
  • Honda HMMF, Honda HCF2, Honda Z-1
  • GM/Saturn DEX-CVT
  • Dodge/Jeep/Chrysler NS-2
  • Dodge/Chrysler/Jeep/Mopar CVT+4
  • Daihatsu AMMIX CVTF DFE, Daihatsu AMMIX CVT Fluid DC, Daihatsu AMMIX CVT Fluid DFC
  • BMW/Mini Cooper EZL 799
  • Audi Multitronic
OLEJ PRZEKŁADNIOWY REVLINE AUTOMATIC ATF CVT

INFORMACJE TECHNICZNE

OLEJ SILNIKOWY ZE ZNAKIEM M-ACTIVE

REVLINE AUTOMATIC ATF CVT

  • Kompatybilny z filtrami cząstek stałych
  • Doskonale zabezpiecza silnik podczas całego okresu eksploatacji oleju
  • Zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa dzięki spełnieniu wymagań klasy SN RC
    (Resource Conserving)
  • Niska zawartość siarki, fosforu i popiołu siarczanowego
Jakość:
  • Wyróżniony znakiem M-ACTIVE potwierdzającym zaawansowaną technologię oleju według najbardziej rygorystycznych standardów dla zapewnienia optymalnej ochrony w najtrudniejszych warunkach pracy
  • Potwierdzona jakość w specjalistycznych laboratoriach
  • Produkcja olejów spod znaku M-Active odbywa się w ściśle określonym reżimie produkcyjnym oraz przy zachowaniu wieloetapowej kontroli jakości

Świetne parametry lepkościowe dobrane są z myślą o kierowcach preferujących wyczynową jazdę samochodem oraz biorących udział w różnego rodzaju zawodach, gdzie temperatury i ciśnienie oleju są znacznie wyższe niż w standardowym pojeździe. Może być stosowany również do używanych samochodów poddanych tuningowi mocy silnika.