OLEJ PRZEKŁADNIOWY REVLINE AUTOMATIC ATF CVT
OlejeOleje przekładniowe

NORMY, SPECYFIKACJE:

  • Audi Multitronic;
  • BMW Mini Cooper EZL 799A/83 22 0 136 376/83 22 0 429 154;
  • Chery CVT;
  • Chery WCF-1;
  • Citroen PSA Standard 9735EF;
  • Daihatsu AMMIX CVTF DFE;
  • Daihatsu AMMIX CVT Fluid DC;
  • Daihatsu AMMIX CVT Fluid DFC;
  • Daihatsu Fluid TC;
  • Dodge/Jeep/Chrysler NS-2;
  • Dodge/Chrysler/Jeep/Mopar CVT+4;
  • Fiat Tutela Car CVT N.G;
  • Fujijyuuko i-CVTF FG GM/Saturn DEX-CVT, GM 1940713 and 1940714;
  • GM/Saturn CVTF I-Green2;
  • GM VT40/GM HP CVT;
  • Honda HMMF (without starting clutch);
  • Honda HCF2;
  • Honda Z-1 (CVT without starting clutch);
  • Honda CVT (not recommended for any Honda with starting clutch);
  • Honda Ultra HEVF-Type 1;
  • Hyundai/Kia CVT-1;
  • Hyundai/Kia SP III (CVT model);
  • Idemitsu CVTF-EX1;
  • Lexus Fluid TC, Fluid FE;
  • Mazda JWS 3320;
  • MG Rover EM-CVT;
  • Mini Cooper EZL 799/EZL 799A/ZF CVT V1;
  • Mitsubishi CVT Fluid-MA1;
  • Mitsubishi CVTF-J1 (MMC Diaquenn CVT Fluid J1);
  • Mitsubishi CVTF-J4 and -J4+ (MMC Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+);
  • Mitsubishi CVTF ECO J4;
  • Mitsubishi (Diaqueen) SP-III (CVT model only);
  • Nissan NS-1;
  • Nissan NS-2;
  • Nissan NS-2V;
  • Nissan NS-3;
  • Nissan N-CVT;
  • Opel/Vauxhall 7-speed CVT, 95529854;
  • Perodua D-CVT;
  • Peugeot PSA Standard 9735EF;
  • Punch CVTF-EX1 for Punch VT2/VT3 Transmissions;
  • Renault CVT CK/SK/FK;
  • Subaru iCVT;
  • Subaru iCVT FG;
  • Subaru ECVT;
  • Subaru Lineartronic chain CVT and CVT II Fluid, K0425Y0710&K0425Y0711;
  • Subaru Lineartronic chain CVT 3 Fluid;
  • Subaru Lineartronic High Torque (HT) CVT Fluid, CV-30, K0421Y0700;
  • Subaru High Torque CVTF-LV;
  • Suzuki CVTF TC;
  • Suzuki CVTF 3320;
  • Suzuki CVTF 4401;
  • Suzuki NS-2;
  • Suzuki CVT Green 1&2;
  • Suzuki CVT Green 1V;
  • Toyota CVTF TC;
  • Toyota CVTF FE;
  • Volvo CVT 4959;
  • VW/Audi TL 521 16 (G 052 516);
  • VW/Audi TL 521 80 (G 052 180);
  • Zotye CVTs
Revline Automatic ATF CVT wysokiej jakości syntetyczny olej przekładniowy przeznaczony do najnowszej generacji automatycznych, bezstopniowych skrzyń biegów typu CVT (Countinously Variable Transmission). Nowoczesna technologia gwarantuje wysoką odporność na zużycie oraz doskonałe parametry tarcia dla łańcucha, jak i paska w skrzyni CVT.
Pojemność: 1L, 5L, 20L, 60L

INFORMACJE TECHNICZNE

OLEJ PRZEKŁADNIOWY REVLINE AUTOMATIC ATF CVT

POLECANE PRODUKTY: