REVLINE HERCULES LS 10W40

OLEJ SILNIKOWY ZE ZNAKIEM M-ACTIVE

Revline Hercules LS 10W40 jest syntetycznym, niskopopiołowym olejem tzw. „Low SAPS” z niską zawartością siarki, fosforu. Zaprojektowany został z myślą o idealnym połączeniu doskonałych własności smarnych, stabilności termicznej oraz doskonałych własności radzenia sobie z osadami przy długich przebiegach oraz technologii dostosowanej do najnowszych układów typu filtry cząstek stałych DPF, układy SCR czy EGR. Przeznaczony do stosowania w nowoczesnych samochodach ciężarowych, autobusach spełniających wymagania odnośnie emisji Euro VI lub Euro V jak również w pojazdach starszego typu.

NORMY, SPECYFIKACJE:

  • SAE: 10W/40
  • API: CK-4/CJ-4/CI-4/CH-4/SL
  • ACEA: E4/E6/E7/E9
  • MAN M3477, M3775, M3271-1
  • MB 228.52, MB 228.51, MB 228.31
  • Volvo VDS-4.5; Renault VI RLD-4/RLD-3
  • Scania LA; Mack EOS-4.5; MTU Type 3.1, Type 2.1
  • Deutz DQC-IV-18 LA; Detroit Diesel 93K222
  • Cummins CES 20086, CES 20081; Caterpillar ECF-3
  • DAF, JASO DH-2-17
OLEJ SILNIKOWY REVLINE HERCULES LS 10W40

INFORMACJE TECHNICZNE

OLEJ SILNIKOWY ZE ZNAKIEM M-ACTIVE

REVLINE HERCULES LS 10W40

  • Kompatybilny z filtrami cząstek stałych
  • Doskonale zabezpiecza silnik podczas całego okresu eksploatacji oleju
  • Zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa dzięki spełnieniu wymagań klasy SN RC
    (Resource Conserving)
  • Niska zawartość siarki, fosforu i popiołu siarczanowego
Jakość:
  • Wyróżniony znakiem M-ACTIVE potwierdzającym zaawansowaną technologię oleju według najbardziej rygorystycznych standardów dla zapewnienia optymalnej ochrony w najtrudniejszych warunkach pracy
  • Potwierdzona jakość w specjalistycznych laboratoriach
  • Produkcja olejów spod znaku M-Active odbywa się w ściśle określonym reżimie produkcyjnym oraz przy zachowaniu wieloetapowej kontroli jakości

Świetne parametry lepkościowe dobrane są z myślą o kierowcach preferujących wyczynową jazdę samochodem oraz biorących udział w różnego rodzaju zawodach, gdzie temperatury i ciśnienie oleju są znacznie wyższe niż w standardowym pojeździe. Może być stosowany również do używanych samochodów poddanych tuningowi mocy silnika.