REVLINE FARM UTTO MP 10W/30

OLEJ SILNIKOWY ZE ZNAKIEM M-ACTIVE

REVLINE FARM UTTO MP 10W/30 olej przekładniowo-hydrauliczny przeznaczony do nowoczesnego sprzętu stosowanego głównie w rolnictwie. REVLINE FARM UTTO MP 10W/30 to idealny wybór dla pojazdów, gdzie przekładnia manualna, układ hydrauliczny oraz „mokre hamulce” smarowane są za pomocą jednego układu olejowego. Optymalne właściwości oleju zapewniają bezawaryjną pracę układów przekładniowych i hydraulicznych różnego rodzaju sprzętu rolniczego.

Specyfikacja:

  • SAE J300: 10W/30
  • SAE J306: 75W-80
  • API GL-4
  • DIN 51524-3: HVLP
  • Caterpillar TO-2
  • Allison C-4
  • Volvo WB 101
  • Ford M2C134-D
  • Sperry Vickers/Eaton I-286S, M2950S
  • Sauer Sunstrand/Danfoss& Hydro Static Trans Fluid
  • CNH MAT 3540, 3526, 3525, 3510, 3505
  • CASE MS 1230, 1210, 1209, 1207, 1206
  • Claas/Landini/Same Transmission
  • Parker Denison HF-0, HF-1, HF-2
  • ZF TE-ML 03E, 05F, 06K, 17E, 21F
  • AFNOR NF E 48-603 HV
  • AGCO Powerfluid 821 XL
  • Ford FNHA-2-C-200 /-201
  • Ford ESN M2C86-B/C
  • Valtra G2-08, Valtra G2-B10
  • John Deere JDM J20C, J20D
  • Massey Ferguson CMS
  • M1145, 1143, 1141, 1135
  • KUBOTA UDT FLUID
REVLINE FARM UTTO MP 10W/30

INFORMACJE TECHNICZNE

OLEJ SILNIKOWY ZE ZNAKIEM M-ACTIVE

REVLINE FARM UTTO MP 10W/30

  • Kompatybilny z filtrami cząstek stałych
  • Doskonale zabezpiecza silnik podczas całego okresu eksploatacji oleju
  • Zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa dzięki spełnieniu wymagań klasy SN RC
    (Resource Conserving)
  • Niska zawartość siarki, fosforu i popiołu siarczanowego
Jakość:
  • Wyróżniony znakiem M-ACTIVE potwierdzającym zaawansowaną technologię oleju według najbardziej rygorystycznych standardów dla zapewnienia optymalnej ochrony w najtrudniejszych warunkach pracy
  • Potwierdzona jakość w specjalistycznych laboratoriach
  • Produkcja olejów spod znaku M-Active odbywa się w ściśle określonym reżimie produkcyjnym oraz przy zachowaniu wieloetapowej kontroli jakości

Świetne parametry lepkościowe dobrane są z myślą o kierowcach preferujących wyczynową jazdę samochodem oraz biorących udział w różnego rodzaju zawodach, gdzie temperatury i ciśnienie oleju są znacznie wyższe niż w standardowym pojeździe. Może być stosowany również do używanych samochodów poddanych tuningowi mocy silnika.