REVLINE FARM STOU MC 10W/40

OLEJ SILNIKOWY ZE ZNAKIEM M-ACTIVE

REVLINE FARM STOU MC 10W/40 wielofunkcyjny olej przeznaczony do nowoczesnego sprzętu budowlanego i rolniczego. Jest to idealny wybór dla traktorów i sprzętu budowlanego gdzie silnik, przekładnia manualna, mosty, osprzęt hydrauliczny oraz „mokre hamulce” smarowane są za pomocą jednego układu olejowego. Gwarantuje łatwy rozruch silnika w warunkach niskich temperatur, zapewnia optymalne własności smarne, przeciw zużyciowe oraz ochronę przed korozją.

Specyfikacja:

  • SAE J300:
  • SAE 10W/40
  • API: GL-4
  • ACEA E3
  • API CG-4
  • Allison C-4
  • MAN 271
  • Caterpillar TO-2
  • DIN 51524-3: HVLP
  • Ford FNHA-2C-200/-201
  • AFNOR NF E 48-603 HV
  • Parker Denison HF-1, HF-2
  • ZF TE-ML 06A, 06B, 06C, 07B
  • John Deere JDM J20C, J20D
  • CNH MAT 3526, 3525, 3510, 3505
  • Ford New Holland 82009201/2/3
  • Massey Ferguson CMS M1145, 1144, 1143, 1139, 1138, 1135
  • Sperry Vickers/Eaton I-286S, M2950S
  • CASE MS 1207, 1209, 1210, 1230
  • Sauer Sunstrand/Danfoss & Hydro Static Trans Fluid
  • Ford ESN M2C-86-C, M2C134-D, M2C159B/C
REVLINE FARM STOU MC 10W40

INFORMACJE TECHNICZNE

OLEJ SILNIKOWY ZE ZNAKIEM M-ACTIVE

REVLINE FARM STOU MC 10W/40

  • Kompatybilny z filtrami cząstek stałych
  • Doskonale zabezpiecza silnik podczas całego okresu eksploatacji oleju
  • Zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa dzięki spełnieniu wymagań klasy SN RC
    (Resource Conserving)
  • Niska zawartość siarki, fosforu i popiołu siarczanowego
Jakość:
  • Wyróżniony znakiem M-ACTIVE potwierdzającym zaawansowaną technologię oleju według najbardziej rygorystycznych standardów dla zapewnienia optymalnej ochrony w najtrudniejszych warunkach pracy
  • Potwierdzona jakość w specjalistycznych laboratoriach
  • Produkcja olejów spod znaku M-Active odbywa się w ściśle określonym reżimie produkcyjnym oraz przy zachowaniu wieloetapowej kontroli jakości

Świetne parametry lepkościowe dobrane są z myślą o kierowcach preferujących wyczynową jazdę samochodem oraz biorących udział w różnego rodzaju zawodach, gdzie temperatury i ciśnienie oleju są znacznie wyższe niż w standardowym pojeździe. Może być stosowany również do używanych samochodów poddanych tuningowi mocy silnika.