Smary litowe i wapniowe Revline – nowoczesne rozwiązania dla wymagających użytkowników
Smary odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu sprawności maszyn i pojazdów, a ich jakość ma bezpośredni wpływ na efektywność i trwałość pracy mechanizmów. Światowy rynek smarów jest zdominowany przez smary litowe i litowe kompleksowe, które stanowią aż 75% produkcji. W odpowiedzi na potrzeby przemysłu i motoryzacji marka Revline wprowadziła linię smarów, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.
Nasze produkty zostały opracowane z wykorzystaniem wysokorafinowanych olejów mineralnych i naftenowych oraz nowoczesnych dodatków uszlachetniających, które gwarantują niezawodność w każdych warunkach. W ofercie znajdziecie zarówno smary litowe, jak i wapniowe – zgodnie z globalnymi trendami i specyfiką zastosowań.
Uniwersalne smary litowe
Revline Grease ŁT 43
Klasyczny smar litowy przeznaczony do smarowania zarówno łożysk tocznych jak i ślizgowych, oraz innych elementów trących. Działa niezawodnie w temperaturach od -30°C do +130°C, oferując szerokie możliwości zastosowań w różnych sektorach przemysłu.
Revline Grease ŁT-4 S
Smary litowe dostępne w dwóch klasach konsystencji NLGI 2 i 3 przystosowane do pracy w temperaturach od -30°C do +130°C. Smary te przeznaczone są do przemysłowych i motoryzacyjnych zastosowań, skutecznie chroni łożyska i inne elementy węzłów tarcia.
Smary litowe do obciążonych węzłów tarcia
Revline Grease EP
Są to smary litowe przeznaczone do smarowania łożysk tocznych pracujących pod obciążeniami w szerokim zakresie temperatur od -30°C do +130°C. Dzięki doskonałym właściwościom smarnym i przeciwzużyciowym zapewniają długotrwałe działanie w wymagających warunkach. Oferowane są w klasie konsystencji NLGI 1 i 2.
Revline Grease ŁT4 EP 2
Smar litowy kompleksowy do smarowania obciążonych łożysk tocznych i innych węzłów tarcia pracujących w zakresach temperatur od -30°C do +140°C. W składzie zwiera nowoczesny pakiet dodatków zapewniający spełnienie wymagających właściwości stawianych przez współczesny przemysł.
Revline Grease EP 23
Smar litowy z dodatkiem dwusiarczku molibdenu (3% MoS₂), idealny do pracy w warunkach wysokich obciążeń, w tym obciążeń udarowych. Może być stosowany w temperaturach od -30°C do +140°C, co czyni go doskonałym wyborem do wysoko obciążonych połączeń trących, również tam, gdzie następuje częsta zmiana kierunku ruchu.
Półpłynne smary litowe do przekładni zębatych
Revline Grease EPX 0, EPX 00 i EPX 000
Półpłynne smary litowe opracowane specjalnie do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, zarówno walcowych, jak i stożkowych. Charakteryzują się doskonałą stabilnością w zakresie temperatur od -20°C do +100°C, zapewniając ochronę i płynną pracę przekładni. W zależności od konstrukcji przekładni i stopnia jej uszczelnienia stosuje się różne klasy konsystencji:
EPX 0 – przy średnim uszczelnieniu przekładni
EPX 00 – przy dobrym uszczelnieniu przekładni
EPX 000 – głównie do smarowania przekładni mechanizmów kosiarek rotacyjnych
Smary wapniowe
Revline Grease Grafit
Smar wapniowy wzbogacony grafitem, idealny do smarowania resorów samochodowych, siodeł w samochodach ciężarowych, otwartych przekładni zębatych, łańcuchów i innych obciążonych węzłów tarcia. Zakres temperatur pracy wynosi od -20°C do +60°C, co czyni go wszechstronnym rozwiązaniem, także jako smar montażowy.
Revline Grease STP
Tradycyjny smar wapniowy przeznaczony do okresowego smarowania podwozi samochodów, przegubów, sworzni i prowadnic. Może pracować w zakresie temperatur od -20°C do +60°C, ale nie jest odpowiedni do smarowania łożysk tocznych i pomp wodnych.